måndag 8 september 2008

Vuxna människor

Mormor va mitt bollplank, har tappat lite fäste under fötterna efter att hon gått bort.

Åsa är ju "karriärförvaltare" på Manpower, hon känns stabil, ska hem till henne och bror Daniel ikväll för att bara prata lite. Kanske kan finna en vuxen eller två som blir mig nära?

Synd att man inte lagt energin på det innan med dem.

Au pair firmorna vill inte ha killar, jag är ett peddo.
Kryssningsskeppet va fullt, av anställda, inte resenärer, dem avviker i lågekonomin.
Min chef tyckte att jag misskötte mig, va borta för remissen till sjukhuset en dag och en annan mormors begravning. Fast det va en och en halv dag för mormors skull om jag ska vara ärlig.

Rock bottom right now. Hoppas att lik flyter så att jag kommer upp till ytan någon gång.

Riktigt så illa är det faktiskt inte.

Inga kommentarer: