lördag 6 september 2008

Dildo och rostatbröd


Jeltzin box känns rätt B, rättare att ta det i en Ramlösa flaska.


Stannade ute till 01 igår, sen blev jag allt för sugen på rostatbröd och en av tjejerna(nämner inga namn) blev sugen på Mr Rabbit, vi slog våra kloka huvuden ihop och delade en taxi. Slutade med att den kvinnliga taxichaufören fråga om vi va ihop, skrattade så jag grät och fick sen förklara en hel del, det va nog lite onödigt att förklara för henne iof...

Satt i taxibilen i minst 20 minuter och gav henne sminkråd innan jag väl gick ur, she needed them! Tyckte jag ivf...
Hon hae samma grisögonfransar som jag, ingen färg alls.

Pinken ska dra till Fjollträsk som sagt, han ska bli blommsterbud, snacka om att han kommer få ligga mycket?
-Hej, ska lämna en blomma från din man som varit i Afrika i tre månader, ska jag sätta blommorna i vasen eller mig i dig?
-Åhh, han har varit borta så länge, jag behöver inga blommor...

Haha, bland det roligaste som finns är tjejer som slår killar som inte slår tillbaka. Självklart har man rätt att ge en näve tillbaka?
Man ska ju helst inte slåss alls.
Utanför Stadt låtsades vakterna inte se ett piss, en tjej, med ölmage/gravid, slog sin stackars pojkvän/sexleksak och kallade honom för mes och skrek att han inte skulle röra en fena utan hennes godkännande. Allt han gjorde va att huka sig lite, sätta händerna för ansiktet när hennes handväska kom svingande igen. Sen försökte han krama henne.

Att slåss ute är som att gråta ute, inget man gör. Gå hem!

Ss klädde sig i the shit ivf! Snygg som fan va hon!


Inga kommentarer: