söndag 14 september 2008

Vilket skämt...

Helgen, eller snarare lördagen va bra, tror jag putte ner Ss för en trappa, hon skrapade upp knät, Frida kan inte packa, Emelie red på Pinkens axlar, det såg sjukt ut, skedde nämligen inne på X&Y.



Ss skrapade knä, ser lite billigt ut med hål i strumpbyxorna varje helg måste jag säga.


Ingen, inte ens Rallarn och Pinken själva, förstod dagen efter vart dem fått sina hattar ifrån.


Sorry, vet inte hur man vrider på korten, men Frida kan inte packa ivf.
Vi va borta EN natt. Hon packade för en smärre familjs utvandring.



Pinken och Rallarn kom hem kl:05.28, det va nämligen då jag tog kortet, med en inflyttningspresent till Ss, eller snarare två stycken, en cykel och en "Herr Gårman"-skylt.
Här står dem, märk väl hur stolta dem är över sina kap, i Ss studentkorridor.

2 kommentarer:

ss sa...

den där jävla skylten. haha. de trodde på allvar att jag skulle bli glad när jag vaknade av mina fina presenter :)
tack för att ni kom och stämde av med mig min första natt =)
Du ja ladda ner Sally nu. du fattar inte. jag skrattar så tårarna sprutar. hahaha

Anonym sa...

En mycket lyckad lördag/söndag måste jag säga :)