fredag 19 september 2008

Ett substitut

Ricky den håriga, lurviga bastarden.

Pappa och Ricky gosar, han snarkar då, låter som en man, en mycket liten sådan, en dvärj ungefär.
Han är mitt substitut för pojkvän.
Vi "mös" framför tv:n en stund igår, sedan va jag tvungen att testa mitt fynd igen!
Stog nog framför spegeln i 20minuter, Ricky tittade bara på mig med en sné min och undrade varför jag inte höll i honom längre.
Jag och dubbel-Stina drog till Götene second-hand igår efter jobbet och fann vad jag letat efter i snart ett år, en skitsnygg kavaj, som klippt och skuren för mig!
Dubbla fickor på vänster sida, endast två knappar (alla gammla kavajer har ju polsk-/bondbröllops-knäppning med fyra eller tre knappar, skitfult), och den kostade bara 35kr!
Helt sjukt, och Ss hittade en snygg topp, svart, transparant och med spets, vi kommer matcha varandra ikväll. Hon ska sotas kring ögonen är det även tänkt.







Gammal men fortfarande naggande god!

Where is the Love? by the Black Eyed Peas



Inga kommentarer: