söndag 7 september 2008

I Vara vill man inte vara

I Vara kan man ha roligt sa Victor.
Ha!

Blev full vid 10 tiden, tittade med avsmak på Josses feta katt Vincent, har tyvärr ingen bild, men tänk er en pälsklädd weekendbag som vaggar fram, och skrattade åt mig själv mest hela tiden. Roligast va ju resan dit i bilen när jag, som vanligt, la beslag på i-poden och frenetiskt bytte låt var 5 sekund.
-Åhh, lyssna!
-Nej nej, denhär är bra.
-Nej, ni kommer känna igen den här!
-Fast ni gillar ju klassiker också.

Dem andra hade säkert roligt, men jag blev sugen på rostatbröd och en viss kvinna bestämmde sig för att ta batterierna från tvfjärren till sin MrRabbit för att fögylla natten när hon kom hem, tur att en av oss hade sexuellnjutning ivf.

Jag va för full för att ens ha kunnat öppnat datorn om jag hade velat porrsurfa.

Titta på bilden, det är Fredrik, a.k.a Rallarn, ingen vet varför han kallas så, efter en utekväll i Skara, samma sorts stad som Vara. Se hur det hela hade kunnat slutat om lilla jag hade stannat kvar i Vara, och han är inte ens gay men åkte på däng ivf!


Nu tror jag ju inte att jag hade åkt på däng, men ändå, bättre att ta det säkra före det osäkra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi andra hade sin roligt!!
blir retur match nästa lördag igen...;-)