fredag 19 september 2008

Light

Körde hem från jobbet med arbetsbilen, en "lätt" sliten Renault, höll på att köra över en såndär grå/svart kulturfitta, att panikbromsa med den bilen är som att få tvärstopp på Titanic, i badkaret.

Såg även en bög, tror jag, på G till Ss och Systembolaget, tanken slog mig att alla(dem tre som finns) bögar i stan är korta.
Vill inte ha en sån, små hundar och korta killar har samma temprament, hetsigt och kaxigt!
Hemskt!

Ställde bilen på Åhlens takets parkering och Ss ville ta trappan upp, men det är som Cola Light, det är till för tjockisar.

Berättade alla tankar för dubbel-Stina(samma person som ss), hon undrade vart jag får allt ifrån.
Ingen aning skulle jag säga, men sen slog det mig!
Är det tomt i alla andras skallar? Tänker inte dem lika mycket som jag?

Alltså är jag smartare än alla andra(läs:ni)!

Syns i dimman!
Eller utanför Läckö Grillen vid halv tre...

2 kommentarer:

ss sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ss sa...

du filosoferar precis som Sally; på ett sätt ingen annan gör helt enkelt. Ni är grymt lika. Ja ser sig gående i din nya kavaj, händera (tummarna) i armväcken, stapplandes omkring i ett bar boots du fått låna och står och skriker dina fudneringar till främlingar. Typ så gör du jU! =) hahaha