onsdag 17 september 2008

Dem kallar mig J.Lo

Av en anledning:Victor byter mitt bilbatteri, Emelie håller i ficklampan, men jag har på mig handskarna.




Detta har inget med bilden eller texten över att göra, bara en sidenote:
Har fått en tid till på hudkliniken i Skövde, trodde det va något fel eftersom jag redan varit där och ringde då till dem för att kolla, det va tydligen en återbesökstid för läkaren ville kolla att krämerna har fungerat.

Fick panik, har ju inte ens hämtat ut skiten, jag vet ju att dem inte fungerar, har testat dem i ca 21år, så jag sprang in på Apoteket med panik iblicken.
Trodde jag, tills en kille kommer in, han har bråttom som fan, högröd i nyllet, ser ut som han kört över Reinfeldts ungar och försöker fly.
Snor åt sig FYRA stora flaskor mot FÖRSTOPPNING som står bakom mig, tittar ängsligt på mig och säger med en skitnödig röst efter att han har putt till mig utan mening:
-Sorry!

Skrattade ör mig själv, medans apoteksdamen tittade med dagisfröken min, nej nej, man skrattar inte åt sådant, nästa gång kanske det är du som skiter på dig i kön.

Han sket ju iof inte på sig, synd...

Inga kommentarer: