fredag 12 september 2008

Helvetes jävla skit och lite fitta också


Min hud ser ut som skit, det finns ingen egentlig mening med livet, men det vore tråkigt att missa en massa om man gjorde slut på det.
Hade ingen O'boy hemma efter jobbet, det är en av anledningarna till varför jag kom fram till den tanken.
Fick göra egen med kakao och socker, smakade skit, fanns inte tillräckligt med socker, upptäckte iof ett nytt jävla strösockerpaket EFTER att jag ätit.


Blev så frusterad över att jag aldrig blir frisk och hel, att det, år 2008, inte finns något botemedel mot mina äckliga eksem, slog sönder en spegel.
7 års olycka, det är inte var jag behöver!
Jag behöver en lott med vinst...
Eller någon sorts salva, värker i handen.
Ps. Av alla i världen så borde väl jag ha en salva? Nejdå, inte mot värk....


Tar nu till alkoholen, en vän i nöden.
Ironin i meningen är icke befintlig ikväll.


Jag borde få adoptera ensam, att adoptera är ett såpass mycket mer medvetet val.

Inga kommentarer: