fredag 29 augusti 2008

Vad jag skrev till dendär Kissie(my ass)

"Synd att en såpass ung tjej som har utseendet för sig tyvärr endast är 17år i skallen, menar inget illa men att tro att man väljer homosexuallitet är befängt. Du har ju tyvärr INGEN aning eftersom du själv inte är homosexuell, eftersom jag är det hade jag valt att inte vara det , livet har prövningar så det räcker, medans min homosexuallitet i sig inte är ett hinder så har det gett mig mer dask än om jag inte hade varit det! Hoppas att tiden kan ge dig någon form av visdom, annars får du gladeligen betala mig en resa till gaycamp! Vet du inte vad det är så är det kristnasommar kollos för bögar och flator som ska lära sig att trycka ner sitt sanna jag och hur man blir en god hereo. Mvh Ludvig Lannerås"

Hade man åkt på sådant kollo hade man ju ivf fått snaska kotte!
Tror ju inte att folk åker därifrån straighta, snarare med mer cravings efter kön?

2 kommentarer:

Kate sa...

Hihi..snaska kotte..
Lånar ditt uttryck framöver.

Anonym sa...

mycket intiresno, tack