onsdag 27 augusti 2008

Roy och Roger har en mack










Ack vad skulle mitt liv utan Saaben vara?
Haha, jadu, det vore oändligt jävla mycket lättare om inte annat!




Istället för att låta min deodorant jobba på högvarv så lät jag Bettan RATTA (ordet köra ger inte rätt genomslag när det gäller Saaben) bilen till Sandra, älskar henne men just under den minut som hon skulle parkera så hade jag en helt annan känsla i kroppen (samma känsla Ewa Braun hade för Hitler under den sista stunden i bunker förmodligen)... Ingen servo, hon når knappt ner till pedalerna stackarn, hon ser ju knappast ut i sidobackspeglarna heller för den delen(qvinnan försökte ÖPPNA bildörren genom att vrida på "inställningsreglaget" till backspegeln).
Ivf så körde hon upp på trottoaren med världens fart, och jag riktigt hörde(inte Bettan, hon hörde inget utan var mitt i en kaskad av skratt och skrik) hur metallen i den stackars "fälgen"/navkapseln skrek när den träffade kanten och förvreds.

Nåväl, allt okey än, Sandra fastnade i en cykel förövrigt, som enligt hennes utsago brottade ner henne på marken, hon stod på alla fyra med en cykel mellan de sprida kroppsdelarna som höll henne uppe, Sandra:
-Öhhh, haha, nyckelbandet fastnade...


På g därifrån, jag:
-Shit va bilen drar åt höger.
Bettan: -Sväng mer åt vänster då?
-Fan va konstigt det låter, och vi skumpar ju bara fram, helvetes jävla skit, vi har punktering!

Resten är historia, ni ser ju bilderna, två bodybyggare gick förbi med ett självgott flin medans faggoten försökte veva upp domkraften och Bettan KAMMADE luggen, det blåste ju så mycket...

Bet precis på nageln, smakar rost med en hint av smörjolja....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar den rättvisa bilden du framkallar av mig i denna story...