fredag 29 augusti 2008

Speedos

Ikväll drar jag på mig, homo eller inte, dem är snygga!, mina badbrallor i y-fronts version, det som gör dem snygga är den mörka marin blå färgen med kontrasterande vit kant och den där lilla spelaren. Poloman-på-häst-figuren alltså. Hoppas att du kunde smaka på ironin i texten här, för det kunde inte jag, smal som en sticka, men fan vad dem sitter bra!

Kommer med bild!

Hoppas att ingen tycker illa om att jag badar med eksemen bara, smittar ju inte.
Att efter 21år så är det fortfarande en fråga jag ställer mig...

Chaufför ikväll då, och för dem som undrar, jag jobbade i växeln på TaxiGöteborg, jag körde inte, olycksstatestiken för Göteborg hade skjutit i höjden, då, förr alltså, för nu kör jag lugnt.

Konstigt att inte dricka, det va länge sedan.
Undrar hur mörkret ter sig när man uppfattar att det är just mörkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ska alltså inte ta med dina guldiga güntershorts åt dig som du har här??:)