tisdag 26 augusti 2008

Hemma igen...

Efter ett "kafferep" hos Frida med en hel drös av tjejer, a.k.a The Harem, så är jag sedan en stund hemma, sitter här och lukta "man", alltså svett efter att ha styrt min bil ur de två rondeller och ca 7 svängar som vägen hem från Frida bjuder på... Ps. Bilen har INTE servo, eller radio för den delen, så mina vänner har vant sig vid att de kastas hit och dit under våra åkturer och att det ofta bryter ut i allsång, vilket nästan alltid slutar med "Joe le taxi"... Mindre behöver man ju prata om att ingen riktigt kan franska, så det nynnas mest tills någon tar ton för refrängen igen.
Olidligt om man lyssnar men man hör egentligen knappt något tack vare den solida karossen och ljuddämpningen... Non existing!

För övrigt blinkade jag vänster men svängde höger i rondellen med Sandra tätt i röven, frågar innan om jag ska göra det med en lite busig röst varpå Bettan, nördigt och väldigt exalterat, utbrister:
-Ja! Gör det!
Alla gapskrattar, och efter 5meter blir det knäpptyst och alla tittar på varandra med en funderande min över vad fan vi skrattar åt... Sen skrattar vi igen över situationen!

Sandra ringer och låter som en överkörd, kastrerad giraff som undrar vad vi håller på med, hon fick inget svar på det, men jag övertalade henne, också, om att hon ska ha min adress som status på sin Nyllebok! ;) Great ha?

Inga kommentarer: