tisdag 26 augusti 2008

Snart är det jul!


Fun!

Angående sexuell torka, dra egna slutsatser, liten bög, liten stad...

För var månad, ja MÅNAD, ibland går det en, eller några stycken, utan sex så får du en tomtenisse, när de blir 12st, även känt som ett år, skriver så ifall att någon missat det, sker ju lätt kan tyckas eftersom jag har mig själv som utgångs punkt och jag har lite svårt för det där med alla månader och i vilken ordning, ibland är mina år lite kortare också, bara 11månader...

Nu tappade jag tråden.

Från början:

En sexlös månad ger en tomtenisse, och ett år ger en tomte.

Har du sex efter t.ex tre nissar(månader) så försvinner dem, men har du väl fått en tomte, ajaj, då jävlar stannar han.
Så se till att någon annan kryper i din skorsten innan han fastnar där!
Han är svår att få ut och sexlösa trenden är svår att bryta!

Inga kommentarer: