torsdag 28 augusti 2008

Förfest


Under en förfest hos Victors kompis Uffe hittade jag ett skyddsrum med en madrass i, perfekt!
Om ni inte vet, så är jag jätteparty tills klockan blir 11, då somnar jag, är inte byggd för fest helt enkelt.
Men då passar ju livet med partner dig utmärkt tänker ni?

Nja, det där vet jag inte riktigt, vill ju självklart ha två ICA-kort, bråka lite lagom om vi ska höja lånet på villan för att karln min vill ha en häftigare bil, men inte riktigt nu ivf.
Ska bara lista ut vad man gör en helg utan att festa, och utan partner.

Ser man på film vill man ju bara gå ut vid 23-tiden när filmen är slut för att man känner sig osocial och instängd!

Och om man tappar suget efter fest när man får barn så är det nog dags för mig att ingå partnerskap, jag får inte gifta mig men jag ska betala samma skatt som dig fast utan samma rättsliga skydd, fucked up?, och importera en kambodjan eller liknande?

Inga kommentarer: