lördag 1 november 2008

Torkel

Förra lördagen så va jag och Tove ute och skakade rumpan på ett dansant uteställe, hon skakade sin, min dallrade nog mer, är ju inte ens en muskel hos mig... (Fast den ser numera lite utbuktande ut i snortighta jeans)

I varje fall så fick jag nummret till en man med kostym, snyggt!, med rakat huvud som påminde lite om Torkel, skådisen ni vet, han som spottar och fräser och skriker fuck åt ett träd flera gånger i "Kopps!" filmen? Också lite hett...

Jobbade på fiket i tisdags och sa då att jag hade fått hans nummer, killen som jobbade med mig frågade om killen vars nummer jag fått heter Peder, japp det gjorde han.
Och min kollega sa att han är lite av "the village bike, everybody has had a ride".

Han tyckte jag skulle testa honom , han va tydligen bra.

Not!
Kommer inte ske.

Inga kommentarer: