måndag 17 november 2008

Dem skrattade


Kavaj + Troll = Ludde

Jag skrattar iof med!

Hur kan jag ha glömt att berätta detta?
Förra helgen va ju Halloween som ni vet, ivf så skulle jag möta Emelie och Pinken för att äta och götta oss, på tunnelbanan va jag klädd, jag va iof påklädd resten av kvällen med, i svart kavaj och jeans, såg riktigt snygg ut må jag säga!

Två turk killar i 14års åldern tittade på mig och frågade med ett kraftigt smile:
-Utklädd till finanstroll elle?!
Båda brast ut i skratt, inte jag, tittade på damen som satt brevid mig som va i 60års ålder för lite medlidande, men hon skrattade bara och försökte dölja det med handen över munnen och gav mig en "men-det-ser-ju-verkligen-ut-som-att-du-klätt-upp-dig-till-
finanstroll-min"!

Hur nu en sådan min ser ut?

Nu kan jag skratta åt det, men just då fångade dem mig så "off-guard", JAG va målös! Det har banne mig aldrig hänt förrut!

Finanastroll, ha!

Inga kommentarer: