tisdag 11 november 2008

Haltar

Karln jag träffade är något äldre, vilket märks i alla komplimanger, han tyckte att jag hade en riktigt atletisk kropp!

Jag sa att jag joggade rätt ofta....

Glömde ju att nämna att det var 1997 som jag joggade ofta...



Sidenote:
Mormor gör sig påmind här uppe ganska ofta med skulle jag villja påstå, kortet av henne är det första som jag ser på morgonen, eftersom jag inte kan äta frukost med henne längre så kan hon ju vara med när jag äter den ivf...

Och alla gamla damer som finns här vill jag bara springa fram och krama, mitt hjärta värker verkligen när jag ser hur de med möda och besvär försöker ta i med sina små armmuskler för att lyckas ta de stora framhjulen på rullatorerna över trottoarkanterna...

Svårt att springa ifrån mormor och sorgen när hon springer ikapp hela tiden!

Inga kommentarer: