fredag 24 oktober 2008

Shit, shit, shit

Sorry!

Jag har inget internet just nu så allt ligger nere, men det är bra, jag har varit ute och gått!

Jag
har
gått!

Inte som i gått någonstans utan jag vandrade planlöst!

Underbart litet samtal som jag har skrattat åt i några dagar:
En bekant gick med mig här i stan på promenad:
-Jag tror jag vet varför du är gay.
-Jaha, varför då?
-Du har gått på för många A-brunnar helt enkelt.
-Va?!
-Ja, när man va liten sa man ju att man fick analsex när man blev stor om man gick på A-brunar.

Hon började skratta som fan.
Inte jag.
Har nog dålig humor.

Skrattade dock åt det idag.
Ps. Jag dricker öl.

Lite annat som hänt:
*Fann en vän som heter Love, underbar människa, vi skulle ut och gå igår(populärt det där med att gå ut och gå här i sthlm) och det slutade med att vi satt på Stampen, Jazz & Blues club, i Gamla Stan, skit roligt, vi dansade "twist" med 50-åringar, underbart med olika generationer på samma ställe, med öl blir ju allt lättare iof, och lyssnade till ett live band. Härliga "snubbar" som spelade!

Ps. Jag skulle springa till tunnelbanan för att hinna i tid, gjorde inte det och gick bakom Love, visste ju inte att hon hete det då iof, i ungefär 200 meter och flåsade som en våldtäcksman eftersom jag inte fått upp astmamedicinen än.
Hon frågade hur det va med mig, antagligen för att jag lät som en sunderknullad luftmadrass och såg ut som en uppskärd melon, men snällt va det ju!

Sen talade vi i en timme utanför henne, en timme är en väldigt långt tid att prata med någon som man inte känner!

Mer kommer...

Küss küss

Ps. Saknar Svenska Foder personalen!

Just det, har fått ett nytt jobb.

Inga kommentarer: