fredag 7 november 2008

I miss Senska Foder

kakorNakenhet i Simons stol, bara för att retas, han fick iof en ny stol, stackars sate som har denna nu.

Frida överlycklig över kakor.

Cigg paus med Simon.

Hade ont i ryggen, Frida tyckte att köket va en bra lokal att lura Ludde till att stretcha i.


Frida får sockerbrist på eftermiddagen, hennes blidsocker är i fotknöllarna, som Sally Santesson skulle sagt.


Jag har ett handikapp jag stuckit under stolen med; inte bara astma och eksem, utan även det jobbiga att leva med 2% kroppsfett, så här värmer brödrosten mina knän.
Värmen spred sig även upp mot mina (numera) rostade nötter.


I
MISS
SvF.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA det där när du sitter på simons stol! Jag ropade precis hit honom och visade kortet, trodde han skulle bli skogstokig men han skrattade lika mycket som jag! VI SAKNAR DIG!

Anonym sa...

haha. gillar när du lägger in lite Sally. Du vet ju vad hon betyder för mig =)
haha. Får ses snart, typ Nu