fredag 7 november 2008

Slarv

Bevis!


Hennes familj va här över helgen som var v.44...
Några iaktagelser:

*Hennes pappa vet inte vad toaborsten är till för(jag fösöker se det som ett ärligt misstag).

*Dem har alla torkat bort tandkrämsskummet på MIN handduk.

*Jag fick diska upp efter dem på måndag. ( iof min tur, men det va ju hela hennes familjs disk!)

*Hennes pappa och mamma mötte jag i trappuppgången när jag varit hemma på lördagen och bytt om, han hade på sig MIN halsduk och MINA solglasögon och MIN jacka!

*Hennes 15-åriga bror hade inte spolat i toaletten efter sig på natten, eller stängt av kranen.

*Jag har tagit ut soperna flera gånger, inte hon, fick, bokstavligen, kliva över sopppåsarna som hade samlat ihop sig under helgen för att komma in i hallen.

Men min "roomie" är ju snäll!

Allt funkar ju okey, men man vill banne mig bo själv, ha sitt egna, kunna stänga in sig en fredag och lördag för att glo på tv i sin egna soffa med sitt täcke runt den arma kroppen.









Plus att hennes moster, hennes mosters man och deras två ungar va hos oss idag innan de skulle ut och äta:

*Hon bytte blöja på den ena ungen på SOFFAN.

*Efter att ungen blivigt tvättat i rumpan så torkade hon av den på MIN handduk.

Slarv är ar allt jag säger, i uppförande!

Inga kommentarer: