fredag 7 november 2008

Pinken kan


Ska ta med Pinken ut på en öl ikväll, det råder lite torka här i Sthlm kan tilläggas, extremt lokalt, enbart runt mig, nederbörden måste förbättras annars utgår snar skörd, så vi ska helt enkelt gå på gaybar!

Stackars Pinken släpas runt på stans olika gayhak, iof så fick han tre tjejer efter sig på bögbåten Patricia(som jag för övrigt trodde att kristna fundamentalister vid det här laget skulle ha sänkt) medans jag stod ensam i ett hörn medans han hade tre tjejer med snigelspår efter sig!

Orättvist!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gubben du kan verkligen konsten med att ett skratt förlänger livet, satt här och kände mig nere men nu vider jag mig sängen av skratta älskar dig puss pusss ps jeasen sitter bra ;)

Anonym sa...

Gaybar is the place to go if you wanna have ragg! det har jag fått erfara ivf... ;-)