onsdag 8 september 2010

Mia Skäringer




Äntligen tog jag mig i kragen och köpte boken som jag velat smutta på hur länge som helst.


Från baksidan:
"Jag längtar efter människor som vågar vara sig själva utan djupa klyftor mellan hur de känner sig och vad de verkligen visar upp"

Underbart, visa vem du är inte vem du vill att folk ska tro du är, vilket i dagarna verkar allt för populärt. Yta är allt.

Borde, kanske läsa den först, men sedan bära med mig tusen exemplar och dela ut till de som inte verkar hittat sig själva eller vågar vara den dem har hittat.


Linnéa sa att boken var jätte bra, nu ska jag bara ta mig för att faktiskt läsa den också.

Dock sa Linnéa att den innehöll en fras som var värd att belysa:
-Jag vet att han är den rätta eftersom jag aldrig har tvekat på det. Tvekar man är han inte rätt.

Det tycker jag känns fel, en hel del tvekar jag på fast det känns rätt.


Inga kommentarer: