fredag 10 september 2010

Fuck Iphone 4




Som ni ser gjorde jag, tack vare post-it lappar, ett kraftigt statement idag på jobbet.


Kan folk sluta hetsa över Iphone 4.

Jag har den ultimata lösningen, jag ska köra över min Iphone 3Gs så har jag också en platt Iphone.

Större skillnad är det inte.

Och vill man ha en kan man väl för fan lugna ner sig lite, hysterin är ogrundad, förutom att den bygger på att de flesta är osäkra och tror att dem coolas till av en 4:a.

Kan förstå nördarna dock, dem kommer man ju inte undan.
Men gemene man, oftast i 35 till 55 års ålder som inte har en aning om varför de ska ha den, men dem ska bane mig ha den nu!

Coola killar?

Steve Jobs, you did it!

The way to turn a fifty something man/woman in to a desperate boy/girl.

Ge mig en T28!




Inga kommentarer: