måndag 27 september 2010

H&M





Tröttnade på mina kläder idag, äntligen har jag fått tillbaka känslan som jag känner kommer vara länge, inte bara när man ska klä sig, att jag intresserar mig för plaggen jag ska klä mig i igen.

Åt ärtsoppa och skulle ju spara mig pengar denna månad, men jag behövde en anledning att få köpa nytt.

Så jag "spillde" lite av lunchen, ärtsoppa, på min t-shit. Oops!

Så jag sprang in på H&M och kom ut med:

*Mörka snygga jeans, tighta, men bara så lagom att jag kan andas. Blev lite fel sist jag köpte mörka jeans, tänkte att "om man ser smalare ut i mörkt så kanske man kan ha en mindre storlek.

*En vanlig blårandig skjorta, precis som alla andra, men ack så snyggt på män.

* Armband.




Plockade bort det mest obviously gay, det ljusa längst upp och det ljusa längst ner.



Inga kommentarer: