tisdag 24 februari 2009

På bio, händer det udda ting



Vi såg Bolt, i 3-D, riktigt fränt!
Helt okey film, se den om ni inte har något för er, men den är inte värd att planera in i schemat.

Åter till vad jag skulle berätta, när jag står där och väntar så går det förbi en tjej, en helt neutral sådan, alltså en helt vanlig tjej som må hända såg lite tråkig ut, jag tittade upp på henne men vände snabbt ner blicken till mobilen igen.

Två sekunder senare kommer hennes mamma förbi, och frågar med lite irriterat tonläge:
-Varför tittade du inte efter henne?! Min dotter, är hon inte söt kanske?!

-Öhh, jo visst, men jag är bög...

-(med ett stort leende) Jag ber om ursäkt!

Sen "kilade" hon iväg. Helt sjukt, som att alla kukhuvuden i Sverige fastnat på något slags flugpapper i just Stockholm, idioter drar till sig fler idioter!

Skit konstigt.

Inga kommentarer: