onsdag 4 februari 2009

Åhh älskade älskling


Min ÄLSKADE Linnéa var här i helgen, det känns härligt att ibland få en del av familjen hos sig, det är allt som finns att säga!

Och jag trodde att jag skulle behöva skälla lite på henne, hon tar ju inte illa upp eftersom vi alltid har rensat luften mellan oss, kände nämligen att jag inte fått skälla på ett tag.

Det finns ju ingenting att klaga på hos Pinken som jag bor med, jo okej, en grej, han skakar inte av tandborsten riktigt ordentligt så det kan bli en liten torkad tandkrämsfläck på glashyllan i badrummet. Inte riktigt materiel att skälla för.


Men jag hade inget att skälla på Linnéa heller, det var bara sjukt roligt och skönt att hon kom upp till mig och hon fick träffa Tove, Muriel och se jobbet, Stockholm och vårat hem.
Kom snart igen min hjärtevän!?

Inga kommentarer: