torsdag 12 februari 2009

Fitt hora SL!

Först ska jag lugna ner mig, kan inte prata om detta utan att bli jävligt förbannad!

Så nu lugnar jag ner mig genom att rekommendera denna låt:

Kings of Leon, Use somebody

Sök på YouTube!

Och på G till jobbet i eftermiddags så körde busshelvetet förbi mig när jag stod vid busshålpatsen!

En kille i arbetsbil tutade på chauffören och bussen utan lycka, han stannade och körde mig fort som fan till nästa busshållplats.

Jag frågade, med irriterad röst, en svensk skäller ju inte, om han inte såg mig, men GUBBJÄVELN trodde inte att jag skulle åka med eftersom jag stod med ryggen till.

Och står man med ryggen till så tror man ju inte att du ska med, väntar man på bussen så ska man ju klart och tydligt visa att man ska med!


J Ä V L A I D I O T ! ! ! ! ! ! ! ! !

Är så jävla förbannad!

Nästa gång jag ska in till stan så ska jag använda spanska riddare och fyrverkerier så att dem ser mig!


1 kommentar:

Cornelia sa...

Haha, nice and easy nu ludde lelle! Busschauffören kan ju faktiskt inte hjälpa att han är efterbliven!!

Fin gest förresten det där med att ta din mormors efternamn, har funderat på att göra samma sak när di gamle trillar av pinn!

Andersson liksom...hur många vet egentligen att jag heter det egentligen...haha! Oj, långt det blev. Hoppas allt är fint! Kram