onsdag 4 februari 2009

Damn I-pod

Pinken glodde på Metro teknik på TV8 häromdagen, de sa att man kan få ut upp till 25dollar om man har första generationen av I-pod Nano och den har krånglat.
Ha, tur att min inte har varit allt för stingslig tänkte jag!

Spola fram 24timmar!

Skiten går inte att stänga av, det går inte at höja eller sänka, det går inte att byta lås eller ens reseta den!

Skiten fastnade på en låt jag inte ens visste att jag hade i min mp3-spelare:

Ps. Strunta i de första 28 sekunderna, de är lite "åka epa" över den biten, och titta helst inte på videon, det är nämligen en typisk Bingo Rimér fitta.




Jaja, nu är I-poden okej, men jag har börjat gilla låten!

2 kommentarer:

Tess sa...

Min ipod är knäpp, stänger av sig och fastnar.
Dock inte på denna låten som jag aldrig hört förut..du skall ha all cred för att du börjar gilla den..haha..

Mr. Faggot, roligare med svenskt uttal sa...

Haha, tack! :) Känns som att jag inte borde vara speciellt stolt över den låten...


No more I-pod säger jag bara,förstår inte varför man köpte en när alla sa att dem cpade sig?