torsdag 12 februari 2009

Dagens i-lands problem

Har träffat en karl som är 32-år, trevlig, säker, utbildad, intellektuell och sexig i flera veckor nu.

Och då till dagens i-landsproblem:
Jag vill älska någon villkorslöst, som man gör med vänner, men jag är inte ens kapabel att lämna kvar en tandborste, som han till och med bett mig lämna kvar, eftersom jag redan planerar min flykt. Om tandborsten är kvar så har han ju ett legitimt skäl att höra av sig om vi inte ska träffas mer.

Jag går nu runt med tandborsten i jackfickan, ifall jag stannar eller drar.

Men varför träffa någon som man bara gillar, man skall ju vara kär.
Annars skapar det ju bara smärta när man väl ska säga adjö?

Eller behöver man män man gillar tills man träffar någon att kära ner sig i bara för att få tiden att gå?



1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling, du tänker för mycket! Lev för stunden och skit i framtiden :)