onsdag 10 december 2008

Stackare

Bettan tittar på handboll, jag tittar på trailern till filmen Bride Wars, ser ni skillnaden?

Pinken och jag tittade lite på hanbolls EM för kvinnor, a.k.a lebb-boll, igår och Pinken undrade hur Norge kunde vara så duktiga, och jag svarar:
-Men dem har ju varit duktiga sedan slutet av 80-talet, dem vann ju OS sist.
Pinken: -Hur i helvete vet DU då?!

Efter en snabb ransakning av mig själv kom jag fram till att jag faktiskt inte vet, blev lite skärrad.

Bettan ska sova här. Stackare. Filmen är när jag snarkar, Bettan och Linnéa fick lägga sig på balkongen när vi va i Kroatien.
Inget mer finns att tillägga.

Jo, kanske en grej, inte konstigt att jag inte har pojkvän. Ha!

1 kommentar:

ss sa...

lilla stackars taniga Ludde låter som lastbilschaffisen Leffe med 100 kilo i över vikt, ölmage vid knäna och fingrar som falukorvar.haha