torsdag 18 december 2008

Sexuellt




Detta är en Fleshlight, en sådan har jag införskaffat.

Men det är inte alls lika okey för mig att säga det, ivf inte lika okey som för en kvinna att säga att de köpt en löspenis, hemskt ord det där förresten, dildo funkar bättre.

Vad är det som gör en kvinnas sexualltitet och kåthet renare än en mans?
Vi är väl lika kåta?

Var vänlig svara på den sista frågan, jag vet inte svaret riktigt nämligen...

Min inhandlades på rea, 299kr, istället för runt 600:-, ett fynd!

Bettan körde in fingret i den, hon ansåg att den va skön, och hon vet nog bättre hur det ska kännas.
Dock känns det lite underligt för migg att sätta på en efterliknelse av ett kvinnligt sköte.

På tal om fynd så har jag köpt mitt första par "billiga måndag"(cheap monday), dem har ett val att göra, låg eller hög midja.

Jag har låg midja kan jag garantera er, utan t-shirt och ordentlig uppdragning av jeansen var femte minut så sticker könshåret fram, men dem är attans snygga!


Nu längtar jag hem till Lich!

6 kommentarer:

Cornelia sa...

hahahahaha, ludde kludde...vet inte om jag ska skratta, gråta, bli förtjust eller förfärad!sant sant, klart du ska få köpa leksaker, när alla andra får det! Ta det lugnt bara, och slit inte ut den för mkt bara!Kram

ss sa...

hahaha.
längtar efter dig

Unknown sa...

Skulle vilja säga att du har totalt fel. Manlig sexualitet har genom tiderna alltid varit mer accepterad än kvinnlig. Därför som tjejer är horor medan vi killar är players etc när vi knullar runt. :)

Anonym sa...

Vilket kap du gjort! Älskling, saknar dig med. Kom hem nu!!

Anonym sa...

O lich saknar dig!!! =)

Anonym sa...

Jag gillar att du lyckas relatera till mig i denna text. Verkligen.