tisdag 2 december 2008

En faggot med trångt sinne

Eftersom det är ett gay-vänligt café som jag jobbar på så får man ju tåla att det även kommer in lesbiska och fikar, här får jag erkänna att jag har förutfattade menigar, men jag dömer då banne mig inte!

De lesbiska är lika trevliga, om inte mer, som alla andra!

Se skillnaden på att ha förutfattade menigar och att döma, är inte alls samma enligt mig.

Sedan har jag tänkt på det där med pojkvän, hur ska man få plats med en person till inombords när jag knappt får plats själv? Jag tar upp alldeles för mycket tid och ego själv för att känslomässigt försörja någon annan. Sedan är det ju inte lätt att rymma något annat än sig själv när man väger 62kg och har en kropp som ser kommen ut från Treblinka.

Kommer nog naturligt.

Inga kommentarer: