söndag 7 december 2008

Pinken risar


Vi tog "en öl" (för övrigt undrar jag vilken idiot som myntade det uttrycket, måste varit en alkoholintolerant jävel, lite som laktosintolerans) i lördags, Pinken, Muriel, en tjej från Schweiz som lärt sig ren svenska på två månader, geni!, och då träffade jag på den där italienaren som stött på mig på jobbet, Pinken va lullig, trycker till honom i bröstkorgen med pekfingret så att karln trillar mot väggen och Pinken utbrister:
-This guy needs big dick!

Italianon blev lite skärrad, men fick ett smile och frågade om det va sant.
Pinken gapskrattar och Muriel ler för att hon inte hörde.

Jag däremot blev högröd i nyllet, tog mod till mig och meddelade att jag inte sexat på ett bra tag.


Kvällen slutade på rockbar, shottandes Jägermaister och jag blev ofrivilligt bulimiker över toaletten när jag hittat hem.


Mycket roligt.

Inga kommentarer: