onsdag 31 december 2008

I måndags va en spännande dag




Jobbade i måndags, kvart i fem köpte en kille en choklad i take away luckan, sedan slutade jag klockan fem, vi fikade i en timme efter det på jobbet.

Vi drack öl och bara snackade om allt i FEM timmar samma kväll.

Han följde mig hem, vi kramade varandra och tog två steg åt varsitt håll, vända oss om och gick fram till varandra och gav varandra ett fin kyss, han sa: -That made my night perfect, I'd been longing for a kiss from you all night.

I tisdags gick vi på Skansken och Nordiska museet, sen åt vi på indisk restaurang, sen drack vi öl på en bar, sen såg vi Australia och vandrade genom stan hem tillsammans.

Hånglade en stund, sen sa han att han åker tillbaka till sin moster som bor två timmar utanför Sthlm, eftersom han inte vågar se mig mer, han är rädd för att bli kär. Han är redan påväg att bli kär.

Jag är däremot redann betuttad, första gången på TRE år som känslorna för en man finns.

Och så går det såhär.

Men eftersom att han dök upp och visade mig att känslor finns inom mig så är det väl för att jag ska ha hopp om att träffa någon.

Men just nu är det mycket ledsamt, jag går miste om en möjlighet till kärlek.

FAN!

Inga kommentarer: