tisdag 26 oktober 2010

Snurrar i min hjärna


Runt, runt, runt går denna låt...



Ingen ler som Gaston

Ingen mer som Gaston

Ingen nacke är hälften så bred som Gastons

Så han borde bli den som man ställer

Avbildad på en kolonn

Du kan fråga en Tom, Dick, en Pelle

Och dom svarar, det finns ingen mer som är sån

[Choir:]Vem ser ut som Gaston GastonResolut som Gaston

[LeFou:]Ingen grop i nån haka är djup som Gastons

[Gaston:]Allt för sällan kan jag se mig själv i spegeln

[Choir:]Han är rätt man, vår Gaston

Nu hurrar vi!

Hurra, ja visst!

[LeFou:]Gaston är den bästeAllt annat är trisst!

[Choir:]Ingen slåss som Gaston Släcker bloss som Gaston

[Drunkards:]Han är alltid på bettet förstås vår Gaston

[Bimbettes:]Ingen annan har muskler så hårda

[Gaston:]Som ni ser är min biceps ett lår

[LeFou:]Det finns inget defekt att beskåda

[Gaston:]Just det!Och se på min bringa det kallar jag hår



Måste tänka på någon annat!


Inga kommentarer: