söndag 24 oktober 2010

Inspirerande helg


Som alltid blir en lugn helg verkligen inte lugn, men så är det i lilla Luddes liv.

*Snackat så mycket skit om Italien det sista att det var omöjligt att det inte skulle komma tillbaka och bita mig i röven. inte bokstavligt, men nästan.
Fick igår natt ett engångsligg, en Cladio, gissa vart ifrån?
Italien.

Lät lite som en dåligt dubbad porrfilm.

*Hånglat med en drag queen, ofrivilligt. Hade läppstift på vänster ögonlock när han/hon/den/det var klar.

Allt detta p.g.a en öl efter jobbet. Som blev "några cider och shots" som man bjöds på.

*Efter att vi varit i Gabbys nya lya så "råkade" jag köra mot enkelriktat och blev, bokstavligen, stannad ev en pikebuss med fyra poliser som frågade vad jag höll på med, men det löste vi genom att bre på med västgötskan lite extra.

*Efter att Karro och jag hade hjälpt Gabby med flytta så åt vi på Burger King i Nacka Forum, slutade med att vi tio över tre kom på att vi inte släppt av Gabbys saker, eller henne på söder eller att jag inte ställt bilen i Kärrtorp och heller inte börjat min färd mot jobbet i gamla stan som började klockan fyra.
Kom lite sent, men jag tänkte att det snarare är bra för börjar jag komma i tid så förväntar dem ju det sen.

*Detta är ju iof inte jag, men ack så roligt att jag måste skriva det här, Gabby spydde inne på SpyBar och somnade på tunnelbanan, vaknade på fel station och fick vänta en halvtimme på nästa tåg hem.

Detta är INTE allt.

Jag har ett mycket innehållsrikt liv.

Avundsjuk?

kanske inte på drag-hånglet...



Inga kommentarer: