måndag 11 oktober 2010

Knulla vänsterpartist eller moderat



Nej nej!

Kan inte tänka mig ens en av dem, ivf inte stereotypen.

En vänsterpartist som anser sig ha ensam rätt på solidaritet, klädd i en illa sittande skjorta i billigaste materialet möjligast med en rundhalsad tisha under, om han är välklädd är det deras mundering.

Och är han ung så är det deras uppgift att köra med raka rör, alltså:
-Hej, knulla kanske?

Eller en moderat med ensam rätt på saknaden av empati:
Barbour jacka, inköpt när den blev populär, alltså de senaste tre åren, innan dess är det dock okey att inneha en, med en obligatorisk v-ringad tröja i "fräsig" färg, eller varför inte en klassisk snygg blåranding skjorta, ett bakslick, en "klassisk" backslick.

Är han ung så är det deras allmänna uppfattning att manska fråga:
-Tja, lust att sippa en drink med mig? Och sen glida hem för ett kort, dock naggande, samlag?


Nej nej, ge mig en som liknar mig, lite lagom menlöshet i från mitten tack.

Vem knullar dig? Eller som du knullar?

Ohly eller Reinfeldt?


1 kommentar:

nu läste jag din blogg :) din köttstrut sa...

<3 Ohly :)