torsdag 8 januari 2009

Sorry dad!

Just det pappa och Anita, om ni "råkar" få en smärre förhöjning av telefonräkningen som är kopplad till min telefon med "ca." 50 riksdaler så är detta varför:

1. Jag raderade Williams nummer och bytte ut det mot Pinkens så att jag inte skulle kunna höra av mig.

2. Ångrar mig nu.

3. Enda sättet att få nummret tillbaka är att betala dem där 50kr för att få en specifikation över vilka utländska nummer som jag har ringt under senaste fakturaperieoden.

4. Hade jag lobotomerat mina känslor hade pappa och anitas räkning varit 50kr billigare, och jag har inte varit frustrerad över Europas dåliga tågnät och önskat att jag tog chansen att ligga med William.


Ps. William bor i Holland.

Ps.2. Det är killen i brevet som har skrivit brevet. Ludde vs. "Bullen".

Inga kommentarer: