onsdag 14 januari 2009

Pinken skämdes, INTE jag

Skratta så jag grät, tårarna rann och Pinky skämdes ögonen ur sig!

Pinken och jag skulle ta hand dyk utrustning till Slussen för att lämna till min styvpappa Björn, (han var på väg hem från en konferans om alkohol i Finland, ironiskt att man lade en konferans om det i just supar landet?) och eftersom kollektivtrafik is the way to go för oss här så fick han släpa den där jävligt tunga utrustningen ner för halva S:t Eriksgatan och genom hela Stokholms tunnelbanesystem!

Jag skrattade så jag grät!
Och han fick även välja vilka butiker vi skulle strosa genom för att fördriva tiden eftersom vi båda var lediga idag, butiken Jakt & Fiske är ju otroligt intressant att vandra omkring i under EN timme! Jag kan mer om vapen och döda duvor än om mig själv!







1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att han inte hade den där tillhörande gummidräkten också för det hade ju varit pricken över i:t o sjukt kul!!