onsdag 4 augusti 2010

Så vart Köpenhamn

Underbar resa!


Ann-Britt, Sten och Johan är helt under bara.


Vi kom fram till, efter en lång diskussion, att det är bra att ingen dialog förs i skolan med SD partiet, det räcker att man visar att vi har tagit avstånd från sådana tankar med hänsyn till vår europeiska historia.


Och det skedde en hel del roligt också.

Inom loppet av 24 timmar hände detta:

* Blev full som fan .

* Hamnade i bråk med en bartender som vägrade ta betalt genom att jag skulle signera kvittot och inte använda min kod.

*Hamnade, p.g.a den arga bartendern, i dansk fyllearrest i ca 1 och en halv timme.

*Hittade inte till Huvebanegården för att ta tåget hem.

*Sket på mig på motorvägen hem, märk väl att jag inte blev knullad utan det var tvärt om.

Men vi kom hem tryggt i varje fall.


Kan skriva allt detta på bloggen eftersom mina föräldrar redan vet om det som skett.

Men vi rökte inte på i varje fall i Christiania.

Men jag försökte ta kort "där inne", dem sade till, läskigt.





Inga kommentarer: