måndag 15 mars 2010

Rolig helg

Lördagen spenderdes med att vakna halv två, förfesta mellan balkongen för cigg och soffan för
drinkar. och låt fjollfestivalen rulla på i bakgrunden.


Jag och Karro drack sammanlagt:
Ca 8 dl Vodka
9 Öl
5 cider
4 st Jäger


Vi är båda nyss hemkomna från Auschwitz , sett till vikten alltså.


En kille körde ner handen innanför brallorna på mig för att runka av mig, mitt på dans golvet, till vilket denna konversation ägde rum:
Jag: - Vad fan gör du?
Han: - Skön kuk!
Jag: -Tack! Nej fan inte tack, äckel!




Karro fick två flator efter sig, de försökte båda övertala henne om att fisk är den godaste rätten jämfört med korv.
Varken Karro eller jag instämde med föregående flata.




Medans jag och Karro bolmade på varsin cigg och vinglade som två kåtfulla tanter på en finlandsfärja i storm, så blev en av de lesbiska "tjejerna", som stod brevid oss och försökte hålla en konversation, med någon av oss, utkörd för att hon var för full.
Hon va spik nykter jämfört med oss, jag tror att det var för att hon var lesbisk, och ful, och lite "grövre runt höfterna".




Taskigt att en flata blev utslängd från gay klubb för att hon var för flatig.

Inga kommentarer: