måndag 22 mars 2010

Go helg

Underbar helg, som vanligt! :)


I fredags träffade jag och pinken Lisa och Helen på Grodan, Karro droppade förbi en stund innan.

I lördags gick jag på stan med mamma och damer. Vilket resluterade i:





Och i lördag åt jag middag med Mamma, Björn och deras vänner, kan konstatera att tillagad lever smakar hundmat. Ett misstag jag inte lär repetera.

Och senare så var det fest hos Linus, där jag presenterades som Cecilias (läs:Karros) pojkvän.
Efter en lätt vändning i samtalet där personen i fråga skämdes så förstod hon att jag och Karro hade den grundläggande åtrån efter penis, vilket gjorde klart för tjejen att jag var gay och Karro bara ett vanligt hetero.
Här lät det som att jag nedvärderade Karros sexuella läggning, vill bara klargöra att så inte är fallet.

Linus låg magsjuk hela kvällen, Pinken ställde sig i ångbastun, med mobilen vill jag tillägga, för att spy, ha var, vad vi vet, inte magsjuk.

But all in all, så va det en riktigt rolig kväll.



Längtar föresten efter denna låt som komma skall:
Robyn - Dancing on my own

Inga kommentarer: