torsdag 2 oktober 2008

Packa nu för att bli packad i helgen

Flyttar till Sthlm imorgon, ska tränga mig in hos Lisa och Helené, Piff & Puff och faggotn på 22kvm...

Hur ska det gå?

Nytt jobb på måndag, som verkligen ska bli riktigt spännande, ska ha motivation och ge mig själv klara mål!

Ni kommer se mig suga på Karolina Gynnings bröstvårtor i en ny del av stureplan.se kallad XXX, efter mig.

Ge mig en månad!

Nya skor, skjortor, strumpor och hela kalsonger är inköpslistan!
Ett bra tag sedan jag köpte kalsonger, ca 3 år sedan, och flera, FLERA, månader sedan jag fick några av mamma eller pappa, vilket betyder NO SEX.
Tro mig, I know...

Linnéa ska ringas om en stund, madame måste ses innan avfärd.

Ps. Den nya tjejen på jobbet är lite "rundnätt", gillar inte ordet bastant, gordo(spanska) eller fet, men men hon är inte sen att hinta:
-Du ser lite tanig ut.
-Du ser lite anorektisk ut.
-Äter du verkligen så mycket godis som du påstår?
-Man ska ha lite hull, ser bättre ut.

Påpekade, otursamt nog, att det va ett tag sedan man träffat någon då hon frågade om jag hade kille:
-Ja, men killar gillar när det är lite att ta i vettu?
Hennes leende gav inte en känsla av att hon va "okey", snarare att hennes valkar skulle få ett mittuppslag i Playboy.

Visste inte att RedBull va såpass självförtroende höjande....

1 kommentar:

Anonym sa...

Skall följa bloggen med intresse och "hoppas" få se en bild av dig när du suger Karolina Gynnings bröstvårtor ... ;-)

Hur som helst ....
Lycka till i Sthlm

Ps! Ta det lungt med all Cola och redbull ... ;-)