måndag 27 december 2010

Julen






Man ska inte svära, men det vet ni ju att jag obehindrat gör, även om jag nu ville hålla detta inlägg något sånär rent så måste jag accentuera för att få er att förstå.

FAN va mysigt och gött det var att vara hemma några dagar, sova länge, prata med familjen och träffa alla vänner som skaffat Lich som knutpunkt nu när de flesta inte är där.


Anita gjorde en underbart cool snögubbe,
det HAR varit en morot till näsa,
nu ser det bara ut som taxarnas bajs,
Anita försäkrade mig dock att så inte va fallet.




Pappa lekte pyroman, och fixade en mysig juleld.

Mitt på gården.



Emelies mamma Victoria gav en en mycket reppresentabel ny
mugg som jag kommer att använda på jobbet.
Till skillnad från de hormonstinta 25åriga, självutnämnda mode experter,
som har den klatschigt färgade näsduken i kavajfickan matchat med muggen från
Polo Ralph Lauren Home.

Jag erkänner att detta är ett tämligen lamt upprors försök.
Men det är min version av en gräsrots rörelse.
Inte att förkasta, eller pracka på någon.


Inga kommentarer: