måndag 6 december 2010

Helgen

Fredagen spenderades i en soffa, lördagen var tacos och lite lätt berusning.





Ellinor fick ett "mustigt# rött vin, köpte det bara för att det stod gay på.
Har egentligen ingen aning om det var mustigt eller inte, hatar rött vin, dricker inte ens skiten.




Och jag har insett att det inte finns en enda sorts alkohol som faktiskt är dog, längtar knappast efter en öl så som jag längtar efter en kall cola.
Köpte det som kan drickas lättast ivf, Asti aka bumbibärssaften.






Sen blev jag kallad för "rosa jävla gris" av en ohyggligt otrevlig negress som trängde sig förbi i kön på Max.
Jag frågade om hon verkligen ville ha ett svar av den sorten hon försökte provocera fram med den nedlåtande kommentaren av hudfärg, då blev hon tyst och blrjade knuffas istället.
Jag blev arg och viskade för mig själv att hon skulle äta en banan istället.

Annars så har helgen varit till belåtenhet.


Er helg?

Inga kommentarer: