söndag 21 februari 2010

Insnöad

Helgen var annorlunda, drack lite i fredags, somnade in sött i Carros säng, och med sömntabletternas talang så fick vi båda sova utan att någon vaknade av mitt "hund kliande".


Tog två öl med Pinken i lördags, Carro kom halvvägs och gav upp eftersom SL också gett upp.

Skulle på porrklubb när Pinken drog hem, men tunnelbanan gick ju inte så jag pratade med en mycket stilig man på 40 år som hette Ullrik i 40 min, bytte nummer och sen fick jag en godnatt puss.


Han skickade meddelande idag, men han skrev god morgon vid halv 12, jag har inte vågat svara än, verkar lite dumt att skriva "god natt" typ 9 timmar senare. Så det löste sig ju ganska bra, ingen risk för känslomässig smärta där inte.


Annars var lördagen så intressant att jag drömde en mindre mardröm om hur det skulle vara att få en förhårdnad i handen.

Rolig helg helt enkelt.


Hoppas banne mig att nästa blir bättre!

Inga kommentarer: