måndag 25 januari 2010

"Give-away" på Chokladkoppen

Fick i julas en julklapp av två kunder på chokladkoppen, två damer i 50-års ålder var inne med en present som de lämnade till mina arbetskamrater som skulle ge det till mig och tacka för den bästa service de någonsin fått! (Nej, inget MILFANDE där inte).


Och idag när jag jobbade så kom det in en man som kallas för "tandlösa Roger", för att han inte har några tänder så klart, och gav mig en cd med Belinda Carlisle eftersom han ska flytta till Mexico och ville tacka för att jag alltid varit så trevlig.

Kanske låter gulligt, men karln är ett creep! (Tänk er "farbrr Bosse" lurar bakom en buske på barnen från dagis, fast utan tänder som sagt.)





Do i make that kind of impact?


Udda.

Men jag fick ju en gratis skiva ivf.


Inga kommentarer: