fredag 18 september 2009

Längtar hem

Nu är jag hemma, har idag ordnat två arbetsintervjuern och det känns så otroligt skönt! Speciellt eftersom man velat ha jobb av ett annat slag och känt att det inte hänt något på länge!

Speciellt eftersom Helen och Pinken har känt att man verkligen tömmer ut sig på jobbet och alltid är sur hemma för att man ger all sin energi på jobbet, vilket jag håller med dem! Det är inte okej att behandla sina närmasta dåligt bara för att man är bitter på jobbet. Får fan skärpa mig. De förtjänar bättre av mig än min bitterhet...

Vill verkligen ha ett annat jobb!

Ska f **n fixa det!

Det är vewrkligen NU jag ska ädra det och fixa det! Är så sugen på något nyt eftersom jag ger 100% på alla arbeten, vill verkligen visa vad jag kan! och tro mig, JAG KAN!

1 kommentar:

Sandra sa...

Det är väl inte någon som tvivlat på att du inte kan. Önskar dig all lycka min vän. Puss