fredag 13 mars 2009

Omtumlande nyheter

Har fått vänta tills alla mina närmsta vänner kunnat få nyheten.

Nu ska jag berätta här, en kvinna har kommit in i mitt liv.

En homosexuell man har haft sex med en tjej helt enkelt.

Jag kanske testade om jag ville, hon kanske testade om jag kunde.

Hmm, känns konstigt att säga men när det skedde så kändes det verkligen naturligt.

Efter en öl på Wihrström så satt vi helt plötsligt i en taxi på G till henne, sen hånglade vi i soffan och helt plötsligt så låg vi i sängen, och älskade, sakta, vackert och riktigt, riktigt skönt.

Det är för övrigt roligt att det va ett BRA tag sedan jag hade sex med en kille, och sen blev det en tjej mitt i all frustration.

Knappast så att jag hade sex med henne bara för att få sex, utan för att jag verkligen respekterar henne, hon är otroligt vacker, mjuk, len, varm och har ett så otroligt härligt leende och skratt.

Med killar knullar man, men med denna tjej, eller tjejer, så har man sex, kalla det älskog om ni vill.

Så nu vet ni varför jag har varit absent så länge.

Ber om ursäkt.
Skall inte ske igen.

2 kommentarer:

ss sa...

alltså det här är typ årets nyhet för mig. ojoj. still chocked!
IMORGON ses vi.=) åååhhh!

Cornelia sa...

Ludde, du upphör aldrig att förvåna mig. Du är en överraskningarnas man! Roligt hursomhelst att du hittat någon...könet spelar väl mindre roll. Kram